Interra
Informatii Generale Programul Excursiei Alte Informatii Impresii Rezervare

Informatii Generale

Sunt gata plecarile 2017.

Cu Hotel situat central in Viena pe Mariahilferstrasse.

BONUS Concertul Extraordinar de Craciun de la Palatul Imperial Hofburg !

Ca in fiecare an, vom pleca cu doua autocare Interra, pe doua rute diferite de preluare turisti:

Autocar 1: Bucuresti, Pitesti, Rm.Valcea, Sibiu, Sebes, Deva, Timisoara, Arad.

Autocar 2: Bucuresti, Ploiesti, Campina, Brasov, Sighisoara, Tg Mures, Cluj, Oradea.

Transferuri gratuite Interra din orasele: Constanta, Medgidia, Cernavoda, Fetesti, Slobozia.

 Perioada Circuit 22 - 27 Decembrie
 Mai sunt locuri libere Autocar 1 ?   da
 Mai sunt locuri libere Autocar 2 ? da
 Adult in camera dubla 329 €
 Al 3-lea adult in camera dubla pat suplimentar 319 €
 Copil 2-11,99 ani cu 2 adulti in camera 255 €
 Adult in camera single 457 €

Servicii incluse:
Ghid roman insotitor
Transport cu autocar Interra nou
Cazare 5 nopti cu mic dejun bufet la Hoteluri de 4* si 3* superior astfel:
- 2 nopti in Budapesta la Hotel Park Inn by Radisson 4* sau similar
- 3 nopti in Viena la Hotel Ibis Mariahilf 3* superior situat central, sau similar

1 Cina in 25 Decembrie
Tur de oras Viena panoramic si pietonal cu Ghid local de Lb Romana
Vizitarea Pietei de Craciun de la Viena
Ghid local de Lb Romana pentru vizitarea Palatului Schonbrunn (biletul de intrare se achita local)
Tur de oras Budapesta
Vizitarea Pietei de Craciun de la Budapesta
BONUS Concertul Extraordinar de Craciun al Wiener Hofburg Orchester de la Palatul Hofburg
 

Nu sunt incluse:
• Asigurarea medicala de calatorie, asigurarea storno
Biletele de intrare la obiectivele turistice
Cina Festiva de Craciun "Interra Christmas Dinner" la Hotel Ibis Mariahilf (se rezerva doar din tara). Tarife: 49 €/adult, 30 €/copil 2-11,99 ani, include:
Cina de Craciun meniu festiv, pachet de 3 bauturi incluse: 1 welcome drink si 2 bauturi la alegere (vin / bere / bautura racoritoare), decoratiuni de Craciun, muzica ambientala de sezon (19:30 – 22:30/23:00).

Programul Excursiei

22 Decembrie | Bucuresti – Budapesta

Plecare, cu doua autocare Interra, din Bucuresti Piata Victoriei la ora 05.00 cu destinatia Budapesta pe urmatoarele rute:

Autocar 1: Bucuresti, Pitesti, Rm.Valcea, Sibiu, Sebes, Deva, Timisoara, Arad, Budapesta.

Autocar 2: Bucuresti, Ploiesti, Campina, Brasov, Sighisoara, Targu Mures, Cluj, Oradea, Budapesta.

Sosire la Budapesta in functie de formalitatile vamale. Cazare Hotel Park Inn by Radisson 4* sau similar.  

23 Decembrie | Budapesta – Viena Tur de oras

Mic dejun. Excursia continua spre Viena. Tur de oras viena cu ghid local de Lb Romana. Tur panoramic, din autocar, de-a lungul celebrului Ring Vienez: Ministerul de razboi, MAK-muzeul de arta contemporana, Opera de Stat, Muzeul de Arte Frumoase, Muzeul National de Istorie, Palatul Imperial Hofburg-fosta resedinta de iarna a dinastiei Habsburgilor, Piata Maria Thereza, Parlamentul, Primaria, Burgtheater si Biserica Votiva, dar si „Orasul Dunarii”–Vienna DC, cu sediul ONU, Centrul International de Congrese al Austriei si Turnul Dunarii. Tur pietonal in centrul istoric: Palatul Hofburg, Catedrala Sf.Stefan. Transfer la hotel. Cazare Hotel Ibis Mariahilf 3* superior situat central sau similar. Timp liber pentru cumparaturi in imediata vecinatate a hotelului, pe celebra Mariahilferstrasse. 

24 Decembrie | Piata de Craciun Viena si Ajunul Craciunului

Mic dejun. Zi libera la dispozitie pentru Vizitarea Pietei de Craciun cu insotitorul de grup. Seara, optional, va invitam la un eveniment privat, Cina Festiva de Craciun "Interra Christmas Dinner” la Hotel Ibis Mariahilf. Tarife: 49 €/adult, 30 €/copil 2-11,99 ani si include: Cina de Craciun meniu festiv, pachet de 3 bauturi incluse: 1 welcome drink si 2 bauturi la alegere (vin / bere / bautura racoritoare), decoratiuni de Craciun, muzica ambientala de sezon (19:30 – 22:30/23:00). Cazare Hotel Ibis Mariahilf 3* superior Viena sau similar.

25 Decembrie | Viena Ziua de Craciun

Mic dejun. Intalnire cu ghidul, pentru Vizitarea Palatului Schonbrunn cu ghid local. Timp liber pentru vizitarea renumitei Piete de Craciun de la Schonbrunn. Ora 18:00 servirea cinei la restaurantul hotelului. Ora 20:30–Concert Extraordinar de Craciun la Palatul Imperial Hofburg al celebrei orchestre Wiener Hofburg-Orchester (Detalii). Peste 40 de muzicieni si 4 solisti de opera va vor fascina cu faimoasa muzica a lui Mozart si Strauss intr-o „atmosfera imperiala” la Palatul Imperial Hofburg. (Transferul la si de la concert este asigurat de autocarele Interra). Cazare Hotel Ibis Mariahilf 3* superior Viena sau similar.

26 Decembrie | Viena – Budapesta

Mic dejun. Excursia continua spre Budapesta. Sosire in cursul dupa amiezei. Tur de oras Budapesta: Opera, Piaţa Eroilor, Parlamentul, podurile de peste Dunare, Insula Margareta, Palatul regal, Catedrala regală de încoronare (Matei Corvin), Bastionul Pescarilor, etc. Continuam cu vizitarea Pietei de Craciun de la Budapesta. Seara, optional, puteti alege pentru unul dintre cele doua programe care se organizeza cu traditie la Budapesta: Croaziera si cina romantica pe Dunare: welcome drink, 2 preparate calde: sarmalute si gulash, preparate reci si salate. Bauturi: 1 sticla de vin la 4 pers, apa minerala si racoritoare. Tur Budapesta by night cu ghidaj in limba romana de pe vasul de croaziera. Tarif: 30 €/persoana, minim 25 participanti, transfer cu autocarul inclus. Cina traditionala ungureasca cu degustare de vin si program folcloric, muzica lautareasca, la cea mai renumita crama de vinuri din Budapesta–Borkatakomba–vestitul labirint de vinuri de 88 km lungime. Veti fi fermecati de muzica si dansurile traditionale maghiare, intregul program artistic concentrandu-se in jurul unui adevarat ritual inchinat lui Bachus. Tarif: 30 €/persoana, minim 25 participanti, transfer cu autocarul inclus. Cazare Hotel Park Inn by Radisson 4* Budapesta.

27 Decembrie | Budapesta – Bucuresti

Mic dejun la hotel. Plecare dimineata spre Bucuresti, pe aceeasi ruta ca si la dus. Sosire in Bucuresti seara, in functie de conditiile de trafic si formalitatile vamale. Sfarsitul pachetului de servicii.

Alte Informatii

Informatii utile referitoare la transferul gratuit din tara:

Transferul gratuit se rezerva odata cu pachetul turistic ! Ulterior aceasta nu mai poate fi confirmat decat in limita locurilor disponibile si cu minim 21 de zile inainte de plecare. TRANSFERUL DIN TARA la punctele de imbarcare sau la aeroport este oferit de Interra Travel cu titlu GRATUIT. Prin urmare acesta nu poate face subiectul unor eventuale despagubiri. Daca pasagerul renunta la transfer, nu se pot face restituri intrucat acesta este GRATUIT. De asemenea, daca pasagerul renunta la transferul de DUS, transferul de retur se anuleaza automat. Acesta va putea fi asigurat doara daca vor mai fi locuri disponibile la acel moment in mijlocul de transport. Prezentarea la transfer se face cu minim 15 minute inainte de ora de plecare comunicata. Pasagerii care beneficiaza de TRANSFER GRATUIT au obligatia de a comunica agentiei revanzatoare sau tour operatorului un numar de telefon mobil la care sa poata fi contactati de soferi in cazul unor modificari neprevazute care pot aparea in ziua transferului. Touroperatorul nu-si asuma raspunderea pentru eventuale neprezentari la transfer ale pasagerilor care au drept consecinta pierderea avionului. In acest caz, costurile suplimentare generate de un nou bilet de avion sau modificarea celui existent vor fi suportate de pasager. Transferurile gratuite sunt asigurate de Tour Operator cu mijloace auto din flota proprie ( autoturisme pentru 1-4 pasageri, microbuze de 6, 8 respectiv 15 locuri, midiautocar de 26 de locuri) si/sau cu mijloace auto ale companiilor de transport partenere pe rute regulate de transport pasageri. In situatia in care Touroperatorul recurge la companiile de transport care efectueaza transport regulat de persoane pe rutele de transfer, contravaloarea biletului de transport este asigurata integral de catre Touroperator iar pasagerii vor fi anuntati in mod corespunzator. Daca Touroperatorul are de asigurat in aceeasi zi transferuri gratuite pe aceeasi ruta si din aceleasi orase pentru 2 sau mai multe excursii cu plecare sau sosire in aceeasi zi, se va organiza un singur transfer cumulat pentru toti pasagerii din excursiile respective. In acest caz, pot aparea timpi de asteptare de 1 pana la 3 ore. In acest caz, pasagerii vor fi anuntati si trebuie sa confirme daca doresc sa beneficieze de transferul cumulat sau nu. Touroperatorul nu isi asuma raspunderea in situatia putin probabila a aparitiei unor evenimente neprevazute (blocarea traficului rutier, inzapezirea drumurilor, inundatii, accidente rutiere, etc) care pot duce la intarzierea transferului si pierderea zborului. Turistii au obligatia de a mentine curatenia in mijlocul de transport pe tot parcursul transferului. In mijlocul de transport nu este permis fumatul, consumul de bauturi alcoolice si produse alimentare. Transferurile din provincie se asigura in conformitate cu reglementarile legale in vigoare cu privire la transportul de persoane si cu respectarea timpilor de condus ai soferilor. Din acest considerent, soferii vor face pauzele de odihna impuse de lege in vederea asigurarii unui transport in conditii de siguranta.

Documente de calatorie:

Va rugam sa va asigurati ca documentele de calatorie, cartea de identitate sau pasaportul, nu prezinta urme de deterioare a elementelor de siguranta. Cetatenii romani pot calatori in statele membre ale Uniunii Europene, Spatiului Schengen si Spatiului Economic European cu cartea de identitate sau pasaportul in curs de valabilitate. Pentru a verifica lista statelor care permit intrarea pe baza cartii de identitate, lista statelor membre U.E., Schengen si Spatiul Economic Eurpoean, va rugam sa consultati site-ul Politiei de Frontiera www.politiadefrontiera.ro sau al Ministerului de Externe www.mae.ro/travel-conditions  Accesul cu cartea de identitate mai este permis in urmatoarele state: Macedonia (90 zile), Muntenegru(30 zile), Serbia (90 zile), Norvegia (daca cartea de identitate romaneasca valabila este emisa dupa anul 2009, in care este specificata cetatenia romana. Cartile de identitate romanesti emise inainte de anul 2009 nu sunt recunoscute ca documente de calatorie in Norvegia) Pentru toate celelalte state din afara Uniunii Europene si pentru acele state pentru care cetatenii romani nu au nevoie de viza de intrare, accesul se face pe baza pasaportului valabil cel putin 6 luni de la data terminarii calatoriei. Pentru a consulta lista statelor pentru care nu este necesara viza de intrare accesati site-ul Politiei de Frontiera www.politiadefrontiera.ro sau al Ministerului de Externe www.mae.ro/travel-conditions  Pentru tarile in care cetatenii romani au nevoie de viza de intrare, este necesar pasaportul valabil cel putin 6 luni de la data terminarii calatoriei. Anumite state nu permit accesul ca pasaport temporar sau nu aplica vize pe pasaport temporare, de aceea va rugam sa consultati serviciul consular al tarii in care intentionati sa faceti deplasarea sau solicitati acest lucru agentului dvs. de turism.In cazul persoanelor casatorite recent, nu se accepta Cartea de Identitate anulata (perforata) de autoritati in vederea emiterii unei noi carti de identitate. Copiii care nu au carte de identitate, vor trebui inscrisi pe pasaportul unuia dintre parinti. In acest caz, parintii care au copiii trecuti in pasaportul lor, vor calatori obligatoriu cu Pasaportul. Agentia organizatoare (Tour Operatorul) nu are nici o raspundere in situatia in care autoritatile de frontiera nu permit accesul turistului pe teritoriul statului respectiv. De asemenea, nu are nici o responsabilitate daca turistului nu i se permite parasirea teritoriului unei tari de catre autoritatile de frontiera din statul respectiv. In aceste cazuri, turistului nu i se mai restituie contravalorea excursiei.

Cazare si programul excursiei:

Clasificarea hotelurilor din program este in conformitate cu standardele existente in tara respectiva si poate sa nu coincida cu normele de clasificare din Romania. Hotelurile nominalizate in program pot suferi modificari pana la data plecarii, in functie de conditiile specifice care pot aparea intre momentul publicarii programului si data plecarii. Daca aceste schimbari sunt impuse de furnizorul local, intotdeauna se vor oferi hoteluri similare ca locatie/confort. Majoritatea hotelurilor nu detin camere triple. In unele hoteluri se pot confirma la cerere camere duble cu pat suplimentar, in functie de disponibilitate. Patul suplimentar pote fi un pat pliant, un fotoliu pat, o canapea extensibila, etc. Distributia camerelor la hoteluri se face de catre receptiile acestora; problemele legate de amplasarea sau aspectul camerei se rezolva de catre turist direct la receptie, asistat de reprezentantul agentiei. Pentru anumite facilitati din hotel sau din camera, hotelierul poate solicita taxe suplimentare (minibar/frigider, seif, etc.); in momentul sosirii la hotel solicitati receptionerului sa va informeze cu exactitate asupra lor. Situatia de partaj in camera dubla este atunci cand o persoana doreste sa participe la o excursie singura, dar nu in camera single, ci cu alta persoana, necunoscuta, de acelasi sex, intr-o camera dubla pentru doua persoane. In aceasta situatie persoana in cauza solicita Tour Operatorului o rezervare partaj in camera dubla, sub rezerva ca Tour Operatorul va gasi, in timp util, a doua persoana dispusa sa participe la excursie partaj in camera dubla. Daca nu se va gasi a doua persoana, prima persoana se poate retrage, sau va achita suplimentul de camera single pentru a putea participa la excursie. Tour Operatorul nu este raspunzator de achitarea suplimentului de camera single. Insotitorul de grup poate efectua modificari programului (schimbari de ore, modificarea ordinii desfasurarii acestuia), fara a afecta insa structura serviciilor efectuandu-l astfel in totalitate.

Informatii utile referitoare la transportul cu autocarul:

Turistii au obligatia sa se prezinte la locul de imbarcare cu minim 20 minute inainte de ora inscrisa pe voucher pentru plecare sau transfer. Locurile in autocar au fost prealocate la momentul rezervarii, pasagerii au obligatia sa ocupe doar locul inscris pe prezentul voucher. Turistii au obligatia de a mentine curatenia in autocar pe tot parcursul excursiei. In autocar nu este permis fumatul, consumul de bauturi alcoolice si produse alimentare. Buzunarul de plasa din fata scaunului dumneavoastra este destinat pastrarii de pliante, brosuri sau harti. Va rugam sa nu pastrati aici sticle de plastic sau obiecte voluminoase. Sticlele de plastic, bagajele de mana sau alte obiecte voluminoase se depoziteaza in spatiul special amenajat, deasupra scaunelor.

Informatii utile referitoare la transportul cu avionul:

Compania/companiile aeriene care opereaza zborurile din pachetul de servicii pot aduce diferite modificari zborurilor contractate, in functie de conditiile obiective din perioada de operare, pana la momentul plecarii pentru zborul/zborurile de dus sau dupa momentul plecarii pentru zborul/zborurile de intors. Agentia organizatoare va informa pasagerii directi respectiv agentiile revanzatoare asupra eventualelor modificari survenite independent de vointa sa si nu va fi raspunzatoare de eventualele inconveniente aparute. Alocarea locurilor in avion se face de catre ghiseul de check-in din aeroport in functie de ordinea sosirii pasagerilor. Pentru destinatiile europene, de regula, limita de bagaje de cala este de 20 kilograme si 06 kilograme pentru bagajul de mana, dimensiuni: 55cm x 40cm x 20cm. Depasirile de limita de KG se achita separat pe aeroport. Mai multe informatii gasiti pe site-ul companiei aeriene sau in agentia de turism. Femeile care sunt insarcinate in peste 6 luni, au nevoie de un certificat medical cu acordul medicului de a calatori cu avionul. Compania de zbor si echipajul de bord isi rezerva insa dreptul de a decide daca permit sau nu imbarcarea persoanelor cu sarcina avansata (ultimele 2-3 luni). Pasagerii care sufera de boli contagioase nu pot calatori cu avionul. Personalul aeroportuar si de bord isi rezerva dreptul de nu permite imbarcarea respectiv de a dispune debarcarea persoanelor in cauza. Dupa aterizarea pe aeroportul de destinatie, pasagerii se vor prezenta mai intai la ghiseul Control pasapoarte, dupa care isi vor recupera bagajele din locul special amenajat. Daca atunci cand ajungeti la destinatie observati ca aveti probleme in gasirea bagajului depus la biroul de check-in la imbarcare, va rugam nu parasiti aeroportul, ci depuneti o sesizare la biroul de reclamatii existent la terminal.

Promotii early booking si oferte speciale:

In cazul unor promotii early booking sau oferte speciale cu o perioada fixa de valabilitate, Interra aloca un numar limitat de locuri la reducere. Daca acestea se epuizeaza inainte de data limita a promotiei, Interra poate decide sa opreasca campania de promotii inainte de data limita setata initial, fara un anunt in prealabil.  Rezervarile facute cu promotii de tip early booking nu pot fi anulate fara penalizari. In caz de anulare a unor rezervari din categoria promotiilor early booking, penalizarile sunt de 100%.

Impresii

Toate campurile sunt obligatorii!

Puteti incarca maxim 50 poze

  • Rose Luca

    Multumim Interra pentru Craciunul Magic de la Viena (2016) !

    Bravo Tudor Pitigoi, Radu si Catalin ! Servicii ireprosabile...o spune un client pretentios !

    La multi an 2017 si cat mai multe sejururi frumoase !

  • Dr Coman Toma

    Mă numesc Coman Toma și am revenit de curând dintr-o excursie de la Viena organizată de firma Dvs (Dec 2015). Doresc să vă mulțumesc și să vă felcit. Vă felicit în primul rând pentru modul în care a fost organizată excursia. Aceasta bănuiesc că este meritul întregei echipe care s-a ocupat cu logistica excursiei, începând cu programul perfect organizat și încheind cu cazarea, masa, concertul de crăciun, etc. Totul a decurs perfect. Doresc să vă felicit în al doilea rând pentru modul în care ați selectat personalul care a participat la această excursie, începând cu ghidul excursiei D-ul Tudor Pițigoi, precum și cu cei doi șoferi care au condus autocarul D-ul Mihai și D-ul Radu. Șoferii autocarului au dovedit un grad ridicat de responsabilitate și de răspundere față de pasageri, conducând cu multă grije mai ales pe șoselele din România. Trebuie să menționez în mod special pe D-l Pițigoi și D-na Sanda, cei doi ghizi ai excursiei care prin volumul lor de cunoștințe s-au dovedit a fi două enciclopedii ambulante. Vă mărturisesc sincer că a fost o surpriză foarte plăcută pentru mine și soția mea, mai ales că nu cunoșteam nimic despre firma D.vs. Mulțumesc Interra și felicitări. 

    Dr Coman Toma

  • Turisti Interra

    Interra Christmas Party 2015

    Viena Interra Christmas Party 2015

  • Dumirescu Adela

    Va multumesc pentru ajutorul acordat in alegerea persoanei de partaj pentru excursia de Craciun de la Viena (2015). A fost foarte bine. In plus, apreciez la superlativ pozitionarea hotelului Ibis din Viena, pe d-na Sanda-ghidul nostru local din acest oras, concertul de la Hofburg dar si amabilitatea si profesionalismul ghidului insotitor si a celor doi soferi. Urez tuturor angajatilor Agentiei Interra Travel un An Nou cu sanatate si multe realizari. LA MULTI ANI ! ADELA DUMITRESCU- PITESTI

    Craciun Viena

  • Cioploiu Simona

    Ieri (27.12.2015) m-am intors din excursia de vis, de Craciun, de la Viena ! MINUNAT ! Totul a fost de nota 10 ! Domnul Tudor Pitigoi, ghidul nostru, tanar, simpatic, bine documentat, cu un fin simt al umorului, impreuna cu soferii, domnii Mihai si Radu, ne-au facut un sejur de poveste la Viena si la Budapesta ! Multumim ! Cu aceasta firma de turism sigur voi mai vedea multe locuri din Europa !

  • Dorina Ionescu

    SARBATORI DE VIS !

    Brandusa Mii de multumiri INTERRA, tie personal pt colaborare FELICITARI PENTRU MINUNATUL CRACIUN PETRECUT DE MINE IN AUSTRIA ghidul, DL RADU VIOREL, este cel mai recomfortant ghid, bine pregatit, foarte politicos, simpatic, fun si grijuliu fatza de fiecare turist in parte....calm si foarte profesionist NO COMMENT cu asha un insotitor......NU PIERDETI ASEMENEA OAMENI DIN FIRMA.....AR FI PACAT NU MAI PERMITETI SA VA UMBREASCA IMAGINEA, orice neavenit care vrea sa fie ghid, doar pt interes material ( vezi ghidusha obrasnica si hoatza din program OLANDA, paste 2012, care si a batut joc de noi) SOFERII FOARE BUNI, PROFESIONISTI......mai putini nervi insa la dl ......blond....nu stiu numele...... FELICITARI SOFERULUI Radu......foarte rabdator si bun.....care a condus 80% din traseu PROGRAMUL A FOST MINUNAT......CAZAREA F BUNA, MANCAREA CA DE OBICEI F BUNA,party ul de CRACIUN minunat organizat......LUME BUNA SI CALMA IN BUS 1..... tot programul s a realizat la milimetru, la virgula....pe ploaie si pe soare autocarul bun, cu mici retusuri uneori...ceva la oglinzile laterale....stergatoare....dar nesemnificativ CONCERTUL DE CRACIUN MINUNAT.....AM AVUT REZERVARI DE LOCURI EXCELENTE......PRIMELE RANDURI... DOAR VOUA VA DATOREZ PLACEREA CU CARE AM SAVURAT TOT PORGRSMUL, LEJER CONCEPUT, FARA ALERGATURI INUTILE, TIMPI DE ODIHNA REALI, NU AM AJUNS ACASA OBOSITA DELOC.....deshi un drum lung cu autocarul FELICITARI SI ABIA ASTEPT PROGRAMELE DE VARA.... rog info si DORESC SA PRIMESC O REVISTA CU PROGRAMUL VOSTRU DE IARNA 2012.....SA MA INSPIR LA ANUL de sarbatorile de iarna.....

    MULTUMESC, DORINA IONESCU

Cerere de rezervare

Toate campurile sunt obligatorii!

Google cautare
Google anunturi
Facebook
Newsletter Interra
Sunt client Interra
Recomandari de la prieteni
Alta sursa

Posteaza aici albumele tale preferate de Calatorie, ca sa ne bucuram impreuna cu tine de locurile pe care le-ai vizitat. Albumele postate sunt subiectul aprobarii de catre Interra. Nu pune doar peisaje sau natura moarta, vrem sa te vedem si pe tine in ele. Interra nu este raspunzatoare de provenienta pozelor postate de catre utilizatori.

Exploreaza pe tari

Europa

Africa

America de Nord si Centrala

Asia

Orientul Mijlociu

Oceanul Indian

America de Sud

Euro-Asia

Mari si Oceane

Australia si Oceania