Interra
Informatii Generale Programul Excursiei Excursii Optionale Alte Informatii Impresii Rezervare

Informatii Generale

Va multumim pentru rezervarile deja facute.

Cu Hotel de 3* superior situat central.

Inclus Excursie la Bratislava.

Vizitam pe indelete Viena, Palatul Schonbrunn, Bratislava, Abatia Melk, Croaziera pe Defileul Dunarii, Heiligenkreutz, Mayerling, Hinterbruhl...  (vezi programul excursiei).

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

• Plecari: Bucuresti Otopeni
Transferuri gratuite din: Constanta, Medigidia, Cernavoda, Fetesti, Slobozia, Iasi, Tg Frumos, Roman, Bacau, Onesti, Adjud, Focsani, Buzau, Urziceni, Brasov, Predeal, Sinaia, Campina, Ploiesti, Sibiu, Rm.Valcea, Pitesti.

 Plecari Sejur
13 Iulie
28 Iulie 10 August 25 August
 Mai sunt locuri libere ? 9 da 13 13
 Adult in camera dubla 350 € 350 € 350 € 350 €
Copil 2-11,99 ani cu 2 adulti in camera 170 € 170 € 170 € 170 €
 Adult in camera single 500 € 500 € 500 € 500 €

Servicii incluse:
• Ghid roman insotitor
• Zboruri directe Bucuresti => Viena => Bucuresti, Compania Austrian
• Transferuri aeroport-hotel-aeroport
Cazare 5 nopti cu mic dejun bufet la Hotel Ibis Mariahilf 3* superior situat central, sau similar
• Tur de oras Viena cu ghid local de Lb Romana
• Excursie la Bratislava
• Tururi pietonale cu ghidul insotitor

Nu sunt incluse:
• Taxele de aeroport si combustibil, 140 €/persoana (pot suferi modificari pana la emiterea biletelor)
Taxa de bagaj de cala maxim 23 kg: 30 €/piesa de bagaj/dus-intors (optional, cu plata in agentie la inscriere). In aeroport taxa de bagaj de cala dus-intors este de 45 €/bagaj ! Nota: O familie de 2 persoane poate opta pentru un singur bagaj de cala, iar o familie de 3 persoane poate opta pentru 1-2 bagaje de cala, economisindu-se astfel 30 €/persoana ! Pentru fiecare persoana este inclus bagajul de mana.
Asigurarea medicala de calatorie, asigurarea storno

Biletele de intrare la obiectivele turistice din program, excursiile optionale

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Programul Excursiei

Ziua 1 | Bucuresti – Viena

Pentru plecarile 13.07, 28.07, 10.08: Intalnire la ora 11:35 in Aeroportul Henri Coanda Otopeni cu insotitorul de grup si check in pentru zborul Companiei Austrian Airlines OS784 cu decolare la ora 13:35. Sosire la Viena la ora 14:20.

Pentru plecarea 25.08: Intalnire la ora 06:00 in Aeroportul Henri Coanda Otopeni cu insotitorul de grup si check in pentru zborul Companiei Austrian Airlines OS768 cu decolare la ora 08:00. Sosire la Viena la ora 08:45.

Transfer in oras si Tur de oras Viena cu ghid local de Lb Romana. Tur panoramic, din autocar, de-a lungul celebrului Ring Vienez: Ministerul de Razboi, MAK-muzeul de arta contemporana, Opera de Stat, Muzeul de Arte Frumoase, Muzeul National de Istorie, Palatul Imperial Hofburg-fosta resedinta de iarna a dinastiei Habsburgilor, Piata Maria Thereza, Parlamentul, Primaria, Burgtheater si Biserica Votiva. Tur pietonal in centrul istoric: Palatul Hofburg, Catedrala Sf.Stefan. Transfer la hotel si cazare. Seara, timp liber la dispozitie pentru acomodare. Cazare Hotel Ibis Mariahilf 3* superior sau similar.

Ziua 2 | Viena Palatul Schonbrunn – Ringstrasse - Palatul Hofburg

Mic dejun. Aceasta zi este dedicata vizitarii Vienei impreuna cu insotitorul de grup. In prima parte a zilei deplasare pietonala la Palatul Schonbrunn. Se pot vizita curtea si gradinile, Glorieta, Palatul (cu audio-guide in Lb Romana) sau Gradina Zoologica Imperiala. Dupa-amiaza, plimbare pietonala cu insotitorul de grup pe Ringstrasse si o vizita la Palatul Imperial Hofburg–Apartamentele Imperiale, sau Palatul Belvedere unde se gaseste cea mai mare colectie din lume Gustav Klimt. Cazare Hotel Ibis Mariahilf 3* superior sau similar.

Ziua 3 | Viena - Bratislava

Mic dejun. Pornim catre Bratislava, nu numai cel mai mare oras din Slovacia, ci si capitala acestui stat. Mai mult decat atat, in Bratislava gasim sediul Consiliului National, cel al Guvernului, Ministerelor Nationale si al celorlalte organe ale Administratiei Republicii Slovace. Situat chiar in centrul Europei, Bratislava este un important centru comercial. In Bratislava se viziteaza Biserica Incoronarii Mariei Tereza (Coroana Imperiului Austro-Ungar), centrul istoric si faleza Dunarii. Intoarcere in Viena. Seara, timp liber la dispozitie. Cazare Hotel Ibis Mariahilf 3* superior sau similar.

Ziua 4 | Viena – Abatia Melk si Croaziera pe Defileul Dunarii

Mic dejun. Optional, Excursie pe Defileul Dunarii–Wachau si Abatia Melk cu Croaziera pe Dunare. Punctul culminant al acestei excursii este vizita la Abatia Melk. Considerata a fi “Leaganul Austriei” si “Perla Barocului”, Abatia Melk impresioneaza prin maretia sa si farmecul deosebit al zonei in care se afla. Aici se afla una dintre cele mai vechi, mai mari si mai frumoase biblioteci din lume. Dupa terminarea vizitei ne imbarcam pe vasul de croaziera, care ne va purta de la Melk la Krems, frumusetea acesteia amintindu-ne de ce Dunarea a fost sursa de inspiratie a multor artisti de cele mai diferite feluri. Prin acest peisaj romantic plin de istorie si legende, Dunarea isi croieste drumul pe langa sate incantatoare si podgorii intinse, iar castelele vechi sunt o dovada vie a importantei acestor vechi drumuri comerciale. Dintre acestea, Durnstein este cunoscut in mod deosebit pentru ca aici a fost inchis regale Richard Inima de Leu, asteptand rascumpararea care trebuia sa ajunga din Anglia. In Krems vom fi preluati de autocar si condusi inapoi la hotel in Viena. Seara, timp liber la dispozitie. Cazare Hotel Ibis Mariahilf 3* superior sau similar.

Ziua 5 | Viena – Heiligenkreutz – Mayerling – Hinterbruhl

Mic dejun. Optional, Excursie la Heiligenkreutz, Mayerling si Hinterbruhl. Manastirea Heiligenkreutz, cea mai veche manastire Cisterciana din lume locuita continuu, este una dintre cele mai frumoase manastiri medievale, fondata in anul 1133 de catre Leopold III de Babenberg. Heiligenkreutz adaposteste astazi mormantul ultimului membru al familiei Babenberg. De la Heiligenkreutz ne indreptam spre Castelul Mayerling. Fost domeniu imperial de vanatoare, Mayerling este in locul unde mostenitorul tronului Austriei, Printul Rudolf, s-a sinucis in anul 1886, impreuna cu iubita sa Maria Vetsera in varsta de numai 17 ani. In urma acestui incident, castelul a fost reconstruit iar pe locul unde se afla camera printului a fost ridicata o biserica, altarul fiind amplasat chiar pe locul patului in care a murit printul. Lasand in urma legendele din Mayerling vom face un popas in localitatea vecina Hinterbruhl unde, in anul 1912, s-a format printr-o explozie intr-o mina de ghips un imens lac subteran. Cel mai mare din Europa ! Vizitam coridoarele şi galeriile, tenebrele umede transmit o senzatie de taina. Intoarcere la Viena. Dupa-amiaza, timp liber la dispozitie. Seara, optional, cina de bun ramas in Grinzing la un restaurant traditional (transfer in Grinzing, cina cu 3 feluri de mancare, 1 pahar de vin de persoana si muzica traditionala). Cazare Hotel Ibis Mariahilf 3* superior sau similar.

Ziua 6 | Viena - Bucuresti

Mic dejun. Dimineata timp liber la dispozitie pentru vizite individuale sau cumparaturi. Transfer la aeroport pentru imbarcare pe zborul OS767 cu decolare la ora 20:10. Aterizare in Bucuresti la ora 22:50. Sfarsitul pachetului de servicii.

Alte Informatii

Informatii utile referitoare la transferul gratuit din tara:

Transferul gratuit se rezerva odata cu pachetul turistic ! Ulterior aceasta nu mai poate fi confirmat decat in limita locurilor disponibile si cu minim 21 de zile inainte de plecare. TRANSFERUL DIN TARA la punctele de imbarcare sau la aeroport este oferit de Interra Travel cu titlu GRATUIT. Prin urmare acesta nu poate face subiectul unor eventuale despagubiri. Daca pasagerul renunta la transfer, nu se pot face restituri intrucat acesta este GRATUIT. De asemenea, daca pasagerul renunta la transferul de DUS, transferul de retur se anuleaza automat. Acesta va putea fi asigurat doara daca vor mai fi locuri disponibile la acel moment in mijlocul de transport. Prezentarea la transfer se face cu minim 15 minute inainte de ora de plecare comunicata. Pasagerii care beneficiaza de TRANSFER GRATUIT au obligatia de a comunica agentiei revanzatoare sau tour operatorului un numar de telefon mobil la care sa poata fi contactati de soferi in cazul unor modificari neprevazute care pot aparea in ziua transferului. Touroperatorul nu-si asuma raspunderea pentru eventuale neprezentari la transfer ale pasagerilor care au drept consecinta pierderea avionului. In acest caz, costurile suplimentare generate de un nou bilet de avion sau modificarea celui existent vor fi suportate de pasager. Transferurile gratuite sunt asigurate de Tour Operator cu mijloace auto din flota proprie ( autoturisme pentru 1-4 pasageri, microbuze de 6, 8 respectiv 15 locuri, midiautocar de 26 de locuri) si/sau cu mijloace auto ale companiilor de transport partenere pe rute regulate de transport pasageri. In situatia in care Touroperatorul recurge la companiile de transport care efectueaza transport regulat de persoane pe rutele de transfer, contravaloarea biletului de transport este asigurata integral de catre Touroperator iar pasagerii vor fi anuntati in mod corespunzator. Daca Touroperatorul are de asigurat in aceeasi zi transferuri gratuite pe aceeasi ruta si din aceleasi orase pentru 2 sau mai multe excursii cu plecare sau sosire in aceeasi zi, se va organiza un singur transfer cumulat pentru toti pasagerii din excursiile respective. In acest caz, pot aparea timpi de asteptare de 1 pana la 3 ore. In acest caz, pasagerii vor fi anuntati si trebuie sa confirme daca doresc sa beneficieze de transferul cumulat sau nu. Touroperatorul nu isi asuma raspunderea in situatia putin probabila a aparitiei unor evenimente neprevazute (blocarea traficului rutier, inzapezirea drumurilor, inundatii, accidente rutiere, etc) care pot duce la intarzierea transferului si pierderea zborului. Turistii au obligatia de a mentine curatenia in mijlocul de transport pe tot parcursul transferului. In mijlocul de transport nu este permis fumatul, consumul de bauturi alcoolice si produse alimentare. Transferurile din provincie se asigura in conformitate cu reglementarile legale in vigoare cu privire la transportul de persoane si cu respectarea timpilor de condus ai soferilor. Din acest considerent, soferii vor face pauzele de odihna impuse de lege in vederea asigurarii unui transport in conditii de siguranta.

Documente de calatorie:

Va rugam sa va asigurati ca documentele de calatorie, cartea de identitate sau pasaportul, nu prezinta urme de deterioare a elementelor de siguranta. Cetatenii romani pot calatori in statele membre ale Uniunii Europene, Spatiului Schengen si Spatiului Economic European cu cartea de identitate sau pasaportul in curs de valabilitate. Pentru a verifica lista statelor care permit intrarea pe baza cartii de identitate, lista statelor membre U.E., Schengen si Spatiul Economic Eurpoean, va rugam sa consultati site-ul Politiei de Frontiera www.politiadefrontiera.ro sau al Ministerului de Externe www.mae.ro/travel-conditions  Accesul cu cartea de identitate mai este permis in urmatoarele state: Macedonia (90 zile), Muntenegru(30 zile), Serbia (90 zile), Norvegia (daca cartea de identitate romaneasca valabila este emisa dupa anul 2009, in care este specificata cetatenia romana. Cartile de identitate romanesti emise inainte de anul 2009 nu sunt recunoscute ca documente de calatorie in Norvegia) Pentru toate celelalte state din afara Uniunii Europene si pentru acele state pentru care cetatenii romani nu au nevoie de viza de intrare, accesul se face pe baza pasaportului valabil cel putin 6 luni de la data terminarii calatoriei. Pentru a consulta lista statelor pentru care nu este necesara viza de intrare accesati site-ul Politiei de Frontiera www.politiadefrontiera.ro sau al Ministerului de Externe www.mae.ro/travel-conditions  Pentru tarile in care cetatenii romani au nevoie de viza de intrare, este necesar pasaportul valabil cel putin 6 luni de la data terminarii calatoriei. Anumite state nu permit accesul ca pasaport temporar sau nu aplica vize pe pasaport temporare, de aceea va rugam sa consultati serviciul consular al tarii in care intentionati sa faceti deplasarea sau solicitati acest lucru agentului dvs. de turism.In cazul persoanelor casatorite recent, nu se accepta Cartea de Identitate anulata (perforata) de autoritati in vederea emiterii unei noi carti de identitate. Copiii care nu au carte de identitate, vor trebui inscrisi pe pasaportul unuia dintre parinti. In acest caz, parintii care au copiii trecuti in pasaportul lor, vor calatori obligatoriu cu Pasaportul. Agentia organizatoare (Tour Operatorul) nu are nici o raspundere in situatia in care autoritatile de frontiera nu permit accesul turistului pe teritoriul statului respectiv. De asemenea, nu are nici o responsabilitate daca turistului nu i se permite parasirea teritoriului unei tari de catre autoritatile de frontiera din statul respectiv. In aceste cazuri, turistului nu i se mai restituie contravalorea excursiei.

Cazare si programul excursiei:

Clasificarea hotelurilor din program este in conformitate cu standardele existente in tara respectiva si poate sa nu coincida cu normele de clasificare din Romania. Hotelurile nominalizate in program pot suferi modificari pana la data plecarii, in functie de conditiile specifice care pot aparea intre momentul publicarii programului si data plecarii. Daca aceste schimbari sunt impuse de furnizorul local, intotdeauna se vor oferi hoteluri similare ca locatie/confort. Majoritatea hotelurilor nu detin camere triple. In unele hoteluri se pot confirma la cerere camere duble cu pat suplimentar, in functie de disponibilitate. Patul suplimentar pote fi un pat pliant, un fotoliu pat, o canapea extensibila, etc. Distributia camerelor la hoteluri se face de catre receptiile acestora; problemele legate de amplasarea sau aspectul camerei se rezolva de catre turist direct la receptie, asistat de reprezentantul agentiei. Pentru anumite facilitati din hotel sau din camera, hotelierul poate solicita taxe suplimentare (minibar/frigider, seif, etc.); in momentul sosirii la hotel solicitati receptionerului sa va informeze cu exactitate asupra lor. Situatia de partaj in camera dubla este atunci cand o persoana doreste sa participe la o excursie singura, dar nu in camera single, ci cu alta persoana, necunoscuta, de acelasi sex, intr-o camera dubla pentru doua persoane. In aceasta situatie persoana in cauza solicita Tour Operatorului o rezervare partaj in camera dubla, sub rezerva ca Tour Operatorul va gasi, in timp util, a doua persoana dispusa sa participe la excursie partaj in camera dubla. Daca nu se va gasi a doua persoana, prima persoana se poate retrage, sau va achita suplimentul de camera single pentru a putea participa la excursie. Tour Operatorul nu este raspunzator de achitarea suplimentului de camera single. Insotitorul de grup poate efectua modificari programului (schimbari de ore, modificarea ordinii desfasurarii acestuia), fara a afecta insa structura serviciilor efectuandu-l astfel in totalitate.

Informatii utile referitoare la transportul cu autocarul:

Turistii au obligatia sa se prezinte la locul de imbarcare cu minim 20 minute inainte de ora inscrisa pe voucher pentru plecare sau transfer. Locurile in autocar au fost prealocate la momentul rezervarii, pasagerii au obligatia sa ocupe doar locul inscris pe prezentul voucher. Turistii au obligatia de a mentine curatenia in autocar pe tot parcursul excursiei. In autocar nu este permis fumatul, consumul de bauturi alcoolice si produse alimentare. Buzunarul de plasa din fata scaunului dumneavoastra este destinat pastrarii de pliante, brosuri sau harti. Va rugam sa nu pastrati aici sticle de plastic sau obiecte voluminoase. Sticlele de plastic, bagajele de mana sau alte obiecte voluminoase se depoziteaza in spatiul special amenajat, deasupra scaunelor.

Informatii utile referitoare la transportul cu avionul:

Compania/companiile aeriene care opereaza zborurile din pachetul de servicii pot aduce diferite modificari zborurilor contractate, in functie de conditiile obiective din perioada de operare, pana la momentul plecarii pentru zborul/zborurile de dus sau dupa momentul plecarii pentru zborul/zborurile de intors. Agentia organizatoare va informa pasagerii directi respectiv agentiile revanzatoare asupra eventualelor modificari survenite independent de vointa sa si nu va fi raspunzatoare de eventualele inconveniente aparute. Alocarea locurilor in avion se face de catre ghiseul de check-in din aeroport in functie de ordinea sosirii pasagerilor. Pentru destinatiile europene, de regula, limita de bagaje de cala este de 20 kilograme si 06 kilograme pentru bagajul de mana, dimensiuni: 55cm x 40cm x 20cm. Depasirile de limita de KG se achita separat pe aeroport. Mai multe informatii gasiti pe site-ul companiei aeriene sau in agentia de turism. Femeile care sunt insarcinate in peste 6 luni, au nevoie de un certificat medical cu acordul medicului de a calatori cu avionul. Compania de zbor si echipajul de bord isi rezerva insa dreptul de a decide daca permit sau nu imbarcarea persoanelor cu sarcina avansata (ultimele 2-3 luni). Pasagerii care sufera de boli contagioase nu pot calatori cu avionul. Personalul aeroportuar si de bord isi rezerva dreptul de nu permite imbarcarea respectiv de a dispune debarcarea persoanelor in cauza. Dupa aterizarea pe aeroportul de destinatie, pasagerii se vor prezenta mai intai la ghiseul Control pasapoarte, dupa care isi vor recupera bagajele din locul special amenajat. Daca atunci cand ajungeti la destinatie observati ca aveti probleme in gasirea bagajului depus la biroul de check-in la imbarcare, va rugam nu parasiti aeroportul, ci depuneti o sesizare la biroul de reclamatii existent la terminal.

Excursii Optionale

Tarife valabile pentru minim 20 de participanti:

Abatia Melk si Croaziera pe Defileul Dunari:

Tarif: 75 €/persoana, Include: transport autocar, intrare la Abatia Melk, ferry-boat Melk-Krems, insotitor de grup.

Heiligenkreutz–Mayerling–Hinterbruhl:

Tarif: 50 €/persoana, Include: transport autocar, intrari, inostitor de grup.

Cina de bun ramas in Grinzing:

Tarif: 40 €/persoana, Include: transfer autocar, meniu cu 3 feluri de mancare, ½ pahare de vin, muzica traditionala.

Biletul la Concertul Extraordinar al Wiener Hofburg Orchester la sala de festivitati "Festsaal" a Palatului Imperial Hofburg:

are loc in zilele de marti, joi si sambata, in functie de data de plecare aleasa, se rezerva din tara, tarif : 42 € Categoria B, 55 € Categoria A.

Impresii

Toate campurile sunt obligatorii!

Puteti incarca maxim 50 poze

  • Camelia Petre

    Mulumim Interra Travel pentru minunata vacanta din perioada 22-27 august 2016 la Viena ! Camelia si Diana Petre, Bucuresti.

  • Ileana Cioplea

    Va felicit pt. modul de organizare a sejurului de la Viena din 6 august-ghid doamna Maria Stefan-execeptionala, foarte bun hotelul, dar si pt. celelalte sejururi in care am fost cu dvs. Amsterdam, Berlin si in circuit Spania. Va propun sa organizati si alte sejururi cu ghid, ca de exemplu Stockholm, Varsovia cu Cracovia care pt. noi, persoane mai in varsta, care nu stapanim bine o limba straina si ne deplasam mai greu, ar fi benefic. Inca o data multumiri si toata stima pt profesionalismul de care ati dat dovada. Ileana Cioplea

  • Duinea Iulia

    Felicitari agentiei pentru sejurul organizat in perioada 06-11 august 2015. Conditii foarte bune de cazare si transport, iar ghidul de exceptie. Doamna Maria Stefan ne-a incantat maxim si am dori sa o revedem si in alte destinatii.

  • Buzatu Doina

    Viena sejur 6-11 august 2015. Multumim pentru sejurul minunat pe care il datoram in mare parte d-nei Maria Stefan, un ghid extraordinar care a stiut sa ofere informatii amanuntite, o doamna de un dinamism de invidiat, o persoana deosebita, pe care ne-am dori sa o mai avem ca si ghid si in alte excursii. Fam. Buzatu

  • Gherghina si Marin Cristea

    La întoarcerea din sejurul petrecut la Viena, va trimitem multumirile noastre pentru un sejur reusit si foarte bine organizat. Ne-au placut toate excursiile optionale, foarte bine puse la punct, ghidul Tudor Pitigoi, foarte bine pregatit si atent la toate detaliile, felicitari.

    Tot respectul,

    Gherghina si Marin Cristea

Cerere de rezervare

Toate campurile sunt obligatorii!

Google cautare
Google anunturi
Facebook
Newsletter Interra
Sunt client Interra
Recomandari de la prieteni
Alta sursa

Posteaza aici albumele tale preferate de Calatorie, ca sa ne bucuram impreuna cu tine de locurile pe care le-ai vizitat. Albumele postate sunt subiectul aprobarii de catre Interra. Nu pune doar peisaje sau natura moarta, vrem sa te vedem si pe tine in ele. Interra nu este raspunzatoare de provenienta pozelor postate de catre utilizatori.

Exploreaza pe tari

Europa

Orientul Mijlociu

Asia

America de Nord si Centrala

Oceanul Indian

Africa

America de Sud

Mari si Oceane

Euro-Asia

Australia si Oceania